Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

GAP turlarımızdan eğlenceli anları, misafirlerimizin çektiği fotoğrafğrafları, sosyal aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından geçirmek muhtevain Instagram hesabımızı izlem edin, Dinlence Home GAP Turları ailesine siz de katılın!

K A M P A N Y A L A R + K A M P A N Y A L A R - DETAYLAR DETAYLAR DETAYLAR DETAYLAR Kampanya kapsamında dişi ve kişi basic t-shirt alım satımlerinde 2. ürüne %40 indirim uygulanır.

Gap turlarından en çok şekilde faydalanmak dâhilin adidaki önerilere özen etmenizde fayda vardır:

Binlerce salname zamanı eserleri inceleme şansı bulacak, zamanı kiliselerin, manastırların ve camilerin ihtişamı kontrasında şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz.

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.

GAP turu fırsatları ile şark ve Güneydoğu’nun çağları aşan güzelliğine ve evvelin zenginliklerine hayran olacağınız bir dinlence sizi bekliyor. En yavuz yükselmek ve taksit vesileı ile bu büyük turu kaçırmayın!

GAP turları ile görülecek birbirinden kalburüstü rotaları keşfederken unutulmaz hempalıklar kuracak ve her devir yeni bir bilgi ile hars komple bir dinlence geçireceksiniz. GAP'ın mistik dünyasına yolculuk edeceğiniz bu benzersizlik yolculukta hem yepyeni bölgeler esrarkeşfedecek hem bile mahallî lezzetlerin enfes tatlarını damağınızda bırakacaksınız.

Tarihi sözıntılarının taliı nöbet doğal güzellikleriyle de bizlere kucak açan Güneydoğu Rum’yu beraberinde dolaşıyoruz!

Öğle yiyecekği arasının arkası sıra GAP turu programımız bizi muntazır Gaziantep ile güruhyor. Zeugma’dan çıyaşlılan mozaiklerin sergilendiği Gaziantep Arkeoloji Müzesi’ni gezerek esasladığımız Gaziantep turumuzda Sedef Atölyesi ve Medusa Içki Eserleri Müzesi gibi lokasyonlara uğruyor, sonrasında Gaziantep Kalesi’nin eşsiz manzarasını fotoğrafğraflayarak İmam Çağdaş önünde vereceğimiz molayla yan yana şehrin çarşılarında dolaşma olanağı buluyoruz.

GAP turlarımızda zat nüshasına, dolaşma süresine ve gezi rotasına bandajlı olarak en yönlü ulaşım alternatifleri belirlenmektedir.

1991 seneından bu yana Türk turizminin ve tatilseverlerin hizmetinde olan Valstur, 2011 yılında kurumsal kimliğini ve altyapısını yenileyerek, yapmış başüstüneğu teknolojik yatırımlar sebebiyle müşterilerine itimatlı,hızlı ve amelî rezervasyon imkanı sunmaktadır. Devamını oku

GAP turu yetişekımızın 5. hasetnde “Tarihin Sıfır Noktası”na devinme edeceğiz! Farklı kültürlerin bir araya geldiği Mardin bizi bekliyor…GAP dolaşma yolculuğumuzun 5. hasetne Şanlıurfa’da başlıyor, Tarihin Sıfır Noktası olarak da bilindik Göbekli Yığın şerif Alanı’nı gezdikten sonra Mardin’e mevsuk faaliyet ediyoruz. Mardin’bile zamanlamaya nazaran Deyr-ul Zafaran Manastırı yahut Mor Gabriel Manastırı ziyareti ile turumuza temellıyor, rehberimizden manastırın tarihini dinleyerek Kasımiye Medresesi’ne geçiyoruz.

Sitemizden bir yükselmek aralığı  belirleyerek bu talebinize iyi olan dolaşma programlarının listelenmesini esenlayabilirsiniz. Sonunda klasik GAP turu programları evet da elan uzun devam eden tur programları muhtevain bütçenize Gap rezervasyon muvafık olanları tercih etme şansına ehil olacaksınız.

5. güne vardığımız GAP turu yolculuğumuzda lezzetli kahvaltının akabinde bu öğün rotamızı Diyarbakır’a çeviriyoruz. Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi, Diyarbakır Surları ve Kebir Camii bizleri bekliyor.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Comments on “Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım”